Test nart 01/02 - Fischer Radarc
Sztywność |
4 |
|
Inicjacja skrętu |
5 |
|
Zmiana promienia |
3 |
|
Zmiana krawędzi |
5 |
|
Trzymanie w skręcie |
4 |
|
Długie skręty |
2 |
|
Krótkie skręty |
5 |
|
Jazda wprost |
2 |
|
Hamowanie |
3 |
|
|
Śnieg twardy |
4 |
|
Śnieg miękki |
4 |
|
Śnieg głęboki |
3 |
|
Stok nieprzygotowany |
3 |
|
|
Estetyka |
4 |
|
|
Narciarz początkujący |
2 |
|
Narciarz średni |
4 |
|
Narciarz zaawansowany |
5 |
|
Narciarz sportowy |
2 |
|
Legendarny fun carver nadal nie zawodzi swoich miłośników. Dynamika i trzymanie w skręcie - wspaniałe. Mimo przynależności do grupy fun - Radarc to dość uniwersalna narta. Szkoda tylko modelu Cobra - to był fun w 200%, a nie ma go już w kolekcji. |
Więcej szczegółów |
Zobacz inne modele z testu
|
Testy 01/02
|