skionline.plsprzęt przeczytaj Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Elan - nowości na sezon 2006

2004.12.23
fot. Magazyn NarciarSKI
fot. Magazyn NarciarSKI
W dniu 22 października odbyła się międzynarodowa premiera najnowszych nart firmy ELAN na sezon 2006 przeznaczonych dla najprawdziwszych, stuprocentwych facetów. W związku ze ściśle określonym przeznaczeniem nart oraz ich designem, na premierze nie mogło zabraknąć Magazynu NarciarSKIego. Prezentacja zbiegła się z 60-tą rocznicą powstania firmy ELAN.
W ostatnich latach producenci sprzętu sportowego bardzo mocno koncentrują się na tworzeniu i promowaniu rozwiązań przeznaczonych specjalnie dla kobiet. Między innymi mają bardzo przyjemną, pastelową, umożliwiającą łatwe dostosowanie do ubioru kolorystykę oraz odpowiednią grafikę, z której moim zdecydowanym faworytem są motywy kwiatowo-wiosenne (stokrotki na nartach!!!). O ile użytkowe walory takiego działania są bezdyskusyjne, o tyle silna koncentracja marketingowa i wizerunkowa na tej grupie sprzętu może niekiedy wywoływać swoisty przesyt. Każdy producent posiada teraz, ofertę dla ludzi, kobiet oraz dzieci. ELAN postanowił zaprojektować linię nart dla prawdziwych, stuprocentowych mężczyzn.

fot. Magazyn NarciarSKI
fot. Magazyn NarciarSKI
Gorąca premiera nart z serii Elan MAGFIRE i BIG BOY odbyła się 24 września 2004 w słoweńskim nadmorskim kurorcie Porto Roże. Prezentacja odbyła się w ekskluzywnym klubie nocnym z wszelkimi atrakcjami mającymi bezpośredni związek z wyglądem tylniej części narty serii BIG BOY. Narty te, według zapewnień Prezesa firmy Elan Pana Matjaža Šarabona, zostały stworzone dla każdego, do użytkowania w każdych warunkach pogodowych i terenowych, po to, aby czerpać czystą przyjemność z narciarstwa, która stanowi przecież jego istotę. Zapytany przez nas o rady dla polskich narciarzy Prezes powiedział, aby sprzęt dobierać systemowo, od jednego producenta.

W żadnym przypadku nie wolno przeceniać swoich możliwości i należy dobrze dopasowywać długość sprzętu, aby się nie męczyć z powodu źle dobranych nart, a wszelkie wątpliwości rozstrzygać na korzyść rozwiązań krótszych, lżejszych, łatwiejszych. Wszystko po to, aby mieć mniej kłopotów i więcej radości z jazdy. Prezes zapewniał także, iż innowacyjny charakter Elana będzie w dalszym ciągu jego znakiem rozpoznawczym.

fot. Magazyn NarciarSKI
fot. Magazyn NarciarSKI
Seria MAGFIRE oraz rodzynek kolekcji w postaci nart BIG BOY prezentują się naprawdę doskonale z bardzo atrakcyjną grafiką przedstawiającą to, "czego prawdziwy mężczyzna naprawdę potrzebuje", czyli dalece roznegliżowaną, atrakcyjną blond piękność w czarnej skórzanej bieliźnie w otoczeniu płomieni. Trudno na tym etapie przepowiadać jak będą się spisywały na śniegu. Nawet sam Ingmar Stenmark zapytany przez nas o jego zdanie na ten temat spodziewanych właściwości jezdnych nowych Elanów odpowiedział, że nie może mieć w tej kwestii żadnego zdania przed testami. Niemniej jednak zgodziliśmy się, iż Elany MAGFIRE oraz szczególnie BIG BOY wydają się niezwykle obiecujące w tej materii. Narty te będą dostępne w sprzedaży od stycznia 2005. Nowe narty Elana z pewnością będą się wszystkim podobać. Śmiała i celna koncepcja image'owa z pewnością przyczyni się do wzrostu popularności Elana nie tylko w Polsce.

Marcin Morawski
Magazyn NarciarSKI


skionline.pl

powrót

Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Sprzęt narciarski 24/25
Porady
WorldSkitest 23/24
  • Test nart 22/23
  • Snowstyle 22/23
  • WorldSkitest: