Elan - nowości na sezon 2006 | 2004.12.23 |
| fot. Magazyn NarciarSKI |
|
W dniu 22 października odbyła się międzynarodowa premiera najnowszych nart firmy ELAN na sezon 2006 przeznaczonych dla najprawdziwszych, stuprocentwych facetów. W związku ze ściśle określonym przeznaczeniem nart oraz ich designem, na premierze nie mogło zabraknąć Magazynu NarciarSKIego. Prezentacja zbiegła się z 60-tą rocznicą powstania firmy ELAN.
W ostatnich latach producenci sprzętu sportowego bardzo mocno koncentrują się na tworzeniu i promowaniu rozwiązań przeznaczonych specjalnie dla kobiet. Między innymi mają bardzo przyjemną, pastelową, umożliwiającą łatwe dostosowanie do ubioru kolorystykę oraz odpowiednią grafikę, z której moim zdecydowanym faworytem są motywy kwiatowo-wiosenne (stokrotki na nartach!!!). O ile użytkowe walory takiego działania są bezdyskusyjne, o tyle silna koncentracja marketingowa i wizerunkowa na tej grupie sprzętu może niekiedy wywoływać swoisty przesyt. Każdy producent posiada teraz, ofertę dla ludzi, kobiet oraz dzieci. ELAN postanowił zaprojektować linię nart dla prawdziwych, stuprocentowych mężczyzn.
|
fot. Magazyn NarciarSKI |
| Gorąca premiera nart z serii Elan MAGFIRE i BIG BOY odbyła się 24 września 2004 w słoweńskim nadmorskim kurorcie Porto Roże. Prezentacja odbyła się w ekskluzywnym klubie nocnym z wszelkimi atrakcjami mającymi bezpośredni związek z wyglądem tylniej części narty serii BIG BOY. Narty te, według zapewnień Prezesa firmy Elan Pana Matjaža Šarabona, zostały stworzone dla każdego, do użytkowania w każdych warunkach pogodowych i terenowych, po to, aby czerpać czystą przyjemność z narciarstwa, która stanowi przecież jego istotę. Zapytany przez nas o rady dla polskich narciarzy Prezes powiedział, aby sprzęt dobierać systemowo, od jednego producenta.
W żadnym przypadku nie wolno przeceniać swoich możliwości i należy dobrze dopasowywać długość sprzętu, aby się nie męczyć z powodu źle dobranych nart, a wszelkie wątpliwości rozstrzygać na korzyść rozwiązań krótszych, lżejszych, łatwiejszych. Wszystko po to, aby mieć mniej kłopotów i więcej radości z jazdy. Prezes zapewniał także, iż innowacyjny charakter Elana będzie w dalszym ciągu jego znakiem rozpoznawczym.
|
fot. Magazyn NarciarSKI |
| Seria MAGFIRE oraz rodzynek kolekcji w postaci nart BIG BOY prezentują się naprawdę doskonale z bardzo atrakcyjną grafiką przedstawiającą to, "czego prawdziwy mężczyzna naprawdę potrzebuje", czyli dalece roznegliżowaną, atrakcyjną blond piękność w czarnej skórzanej bieliźnie w otoczeniu płomieni. Trudno na tym etapie przepowiadać jak będą się spisywały na śniegu. Nawet sam Ingmar Stenmark zapytany przez nas o jego zdanie na ten temat spodziewanych właściwości jezdnych nowych Elanów odpowiedział, że nie może mieć w tej kwestii żadnego zdania przed testami. Niemniej jednak zgodziliśmy się, iż Elany MAGFIRE oraz szczególnie BIG BOY wydają się niezwykle obiecujące w tej materii. Narty te będą dostępne w sprzedaży od stycznia 2005. Nowe narty Elana z pewnością będą się wszystkim podobać. Śmiała i celna koncepcja image'owa z pewnością przyczyni się do wzrostu popularności Elana nie tylko w Polsce.
Marcin Morawski Magazyn NarciarSKI
| powrót
Zobacz
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|