Najwyższy model z grupy POWDER. Posiada on opatentowaną przez CARRERA regulację oprawy w obszarze nosa. W zależności od kształtu nosa, możemy rozszerzyć lub zwęzić szerokość oprawy w tym miejscu. Dzięki temu nie już nie ma problemu z doborem gogli, a obawy czy aby "nie będą przyduszać" zniknęły. Świetna, cylindryczna szyba nie zniekształcająca widoku. Podwójna szyba połączona ze sobą specjalnym pierścieniem utrzymującym stale tą samą odległość pomiędzy nimi. Z zewnątrz posiadają one powłokę ANTI-SCRATCH i Hydrofobic Coating. To oznacza że są odporniejsze na zarysowania, a struktura tej warstwy działa odpychająco na cząsteczki wody. Oznacza to, że woda, śnieg i inna wilgoć, nie będzie zatrzymywała się na zewnętrznej części szyby, tylko spłynie lub się odbije od niej. Gogle dodatkowo posiadają gumę z nałożonymi trzema paskami silikonu.Znacznie ułatwia to założenie gogli na kask (nawet w rękawicach) i zapobiega to zsuwaniu się gumy z niego. Guma zamocowana jest do oprawy na "zawiasach", co równomiernie rozkłada docisk gogli do twarzy. W połączeniu z podwójną, antyalergiczną warstwą stykających się z twarzą różnych pianek, daje niesamowity komfort. W oprawie gogli CLIFF EVO SPH możemy nabyć szyby sferyczne POLARYZACYJNE, LUSTRZANE jak i SPECTRA. Szyba polaryzacyjna "wycina" odbity strumień światła, dzięki niej doskonale widzimy powierzchnię stoku i wszytskie muldy. Nie sprawia problemu przy tej szybie przejazd z mocno nasłonecznionego miejsca w cień i odwrotnie. Szyby lustrzane (w tym rewelacyjna SPECTRA) są wyjątkowo uniwersalnymi szybami. Sprawdzą się zarówno przy sztucznym oświetleniu jak i w nasłonecznionych miejscach. Poprzez swoją charakterystykę, szyba zewnętrzna nie przepuszcza mocny odblasków do wewnątrz. Pomimo tej cechy przypisanej głównie bardzo ciemnym szybom, nadaje się ona również na jazdę przy sztucznym oświetleniu i opadach. Design gogli jest nowoczesny i wyjątkowo dopracowany w szczegółach. Widoczna jest tu ręka "Włochów" przy projektowaniu ich. Gogle są w pełni kompatybilne z kaskiem.
Hydrofobiczna warstwa i zwiększająca odporność na zarysowania są odporniejsze na zarysowania, a struktura tej warstwy działa odpychająco na cząsteczki wody. Oznacza to, że woda, śnieg i inna wilgoć, nie będzie zatrzymywała się na zewnętrznej części szyby, tylko spłynie lub się odbije od niej.