skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ispovision summer 2004

2004.06.16
Dużym uznaniem i konstruktywną krytyką ze strony handlu i przemysłu zakończyła się premiera targów ispovision w lutym 2004. Zgodnie z określonymi wymaganiami rynku dotyczącymi zapewnienia dwa razy do roku platformy targowej dla mody inspirowanej sportem (sportsinspired fashion), równolegle z targami ispo summer 04, w optymalnym dla branży terminie, w dniach 4-6 lipca 2004, po raz drugi już obędą się targi ispovision.
W oparciu o liczne opinie i uwagi wystawców i handlowców odwiedzających zimową edycję targów udało się zoptymalizować koncepcję letniej edycji ispovision summer ’04. I tak targi ispovision summer’04 otrzymały do dyspozycji powierzchnię w hali A1 -bezpośrednio przy głównym wejściu na Nowe Tereny Targowe (Eingang WEST). Nowym segmentem na letniej edycji będzie moda golfowa, która została włączona do Style City w ramach obszaru Park Village. W ten sposób po raz pierwszy będzie można już w lipcu zapoznać się z ofertą tego segmentu mody. Nowym punktem programu będzie także European Sportstyle Summit, podczas którego znakomici goście ze strony producentów i handlu będą prowadzić dyskusje na temat najnowszych osiągnięć.

Pokazy mody zostaną wzbogacone o dodatkowe Daily Fashion Shows, które mają za zadanie dostarczyć inspiracji oraz umożliwić przedstawicielom handlu zapoznanie się z ofertą, a tym samym zaplanowanie zakupów przy okazji wizyty na targach. Wydawnictwo Conde Nast Verlag zaprezentuje 5 lipca GQ Style Night i po raz kolejny zatroszczy się o znakomitych gości i Aftershow - Event, którego celem będzie przyjemne zakończenie pracowitego dnia.

Tematem przewodnim letniej edycji ispovision będzie ponownie przenoszenie impulsów, inspiracji płynących ze sportu do mody. Wśród wystawców pojawią się kreatorzy marek, których korzenie wywodzą się przede wszystkim ze sportu, ale które znaczną część obrotów osiągają w handlu związanym z rynkiem mody. Ispovision chce w ten sposób stać się idealną platformą i miejscem spotkania handlowego dla przedstawicieli rynku sportowego i mody. Celem imprezy jest z jednej strony stworzenie dla handlowców "miksu ekskluzywnych marek" , a z drugiej strony optymalnego otoczenia do prezentacji marek dla wystawców. Wielu wystawców pierwszej edycji targów ispovision ponownie pojawi się w lipcu w Monachium.

Jacqueline Sasse, komisarz targów ispovision, spogląda z optymizmem w przyszłość:
"Dotychczasowa koncepcja targów została uznana za zgodną z oczekiwaniami, a przedstawiciele przemysłu i handlu powitali ją z dużym zadowoleniem. Wystawcy pierwszej edycji targów byli bardzo pomocni przy opracowywaniu poprawek projektu. Wspólnie ustaliliśmy wiele punktów, aby zoptymalizować koncepcję. I tak prowadziliśmy dyskusje odnośnie numeru hali, w której powinno się znaleźć ispovision a także opracowaliśmy koncepcję tzw. "miksu marek". Także różne segmenty tematyczne i części Style City oraz program towarzyszący zostały od siebie oddzielone, a tym samym podział tematyczny poszczególnych styli stał się bardziej przejrzysty. Moda żeglarska i moda golfowa stanowią segmenty związane z trendami, które zostaną zaprezentowane w odpowiednim dla nich otoczeniu".

Letnia edycja targów ispovision jest rezultatem konsekwentnej realizacji przez organizatora zadania polegającego na stworzeniu platformy handlowej i komunikacyjnej, która połączyłaby atuty i korzyści klasycznych targów branżowych z emocjami Lifestyle-Event.

Na stronie www.ispovision.com znajdą Państwo szczegółowe informacje oraz kompletny materiał zdjęciowy z pierwszej edycji targów ispovision winter 2004, jak również informacje na temat nadchodzącej letniej edycji targów i ich programu ramowego, informacje dla wystawców, odwiedzających (system obowiązkowej rejestracji on line) itp. Ponadto na stronie www.ispovision.com znajdą Państwo logo targów w wersji download nadającej się do druku.

Kontakt w Polsce:
Polskie Przedstawicielstwo Targów Monachijskich
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa
Ul. Miodowa 14, 00-246 Warszawa
tel. 22/ 531 05 32, 22/531 06 05, fax: 22/ 531 06 33
e-mail: mmuenchen@ihk.pl
www.ihk.pl/monachium
www.ispo.com
www.ispovision.com
www.ispo.com.pl

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja z ispo lato 04
Relacja

zobacz wszystkie galerie