Karbon wzmacniający drewniany rdzeń (Air Carbon Ti) i TRIPLE RADIUS daje całkowitą kontrolę w każdym momencie jazdy. Mamy pewność, że pojedziesz tak, jak Ty tego oczekujesz. Free Milled Titanium wprowadza narciarstwo na najwyższy poziom.
Doskonała kontrola dzięki Triple Radius Triple Radius w THE CURV daje znacznie lepszą kontrolę i przekaz siły przez cały czas trzymania narty w skręcie. Począwszy od inicjacji, poprzez krawędziowanie, aż do ostatecznego kopa na wyjściu.
Moc i kontrola Model produkowany jest w różnych długościach. Dzięki doborowi różnych długości, możemy mieć narty zapewniające krótki, średni lub długi promień skrętu. Dla każdego coś się znajdzie.
Technologie: Sandwich Sidewall Construction, Beech Poplar Woodcore, Air Carbon Ti 0.5, On-Piste ROCKER, Concave Sidewall, Triple Radius, Character Size, Free Milled Titanium, Allride, Sintered Bases
Taliowanie: 121-68-102 Długości: 150 / 157 / 164 / 171 / 178 Promień: 13 m / 164 cm Waga: 2000 g / 164 cm
Początkujący
Ekspert
Na trasy
Poza trasy
Tip Rocker
Parametry techniczne
Technologie
Długość: 150/157/164/171/178 Promień: 13 m / 164 cm Taliowanie: 121-68-102
Oryginalny patent wykorzystywany w procesie produkcji rdzenia. Sprawia, że narta na całej długości jest niezwykle stabilna. Sandwich Sidewall Construction to "inteligentna" powłoka rdzenia wykonana z drewna bukowego lub topoli.
Niezwykle lekki i wytrzymały materiał będący połączeniem węglanu (Air Carbon) i tytanu. Gwarantuje doskonałą jakość jazdy i lepszą kontrolę nart
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
On-Piste Rocker
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.