skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Nordic walking tworzy pomost pomiędzy running_ispo und out-door_ispo

2003.06.24
fot. ispo
fot. ispo
Na targi outdoor_ispo, które będą obywały się w ramach ispo summer 03 na terenach wystawowych Neue Messe München (od niedzieli 29 czerwca do wtorku 1 lipca 2003), przysłały już swoje zgłoszenia firmy z branży outdoor z całego świata, między innymi: Co-lumbia, Craft of Scandinavia, Crispi, Dolomite, Ecco, Exel, Gore, Helly Hansen, Hi-Tec, Kamik, Komperdell, Leki, Lizard, Lowa, Maiersport, Meindl, Mephisto, Merrell, Northland, Odlo, Petzl, Polartec, Regatta, SIGG, Tecnica, Trespass, Trezeta i inne. Po raz pierwszy i wyłącznie na outdoor_ispo swoje nowe kolekcje zaprezentuje europejskim handlowcom amerykańska firma z branży outdoor i wspinaczki Gramicci.
Dzięki cieszącym się coraz większym powodzeniem modnym rodzajom sportu takim jak nordic walking i walking targi outdoor_ispo będą latem przyszłego roku silniej powiązane pod względem koncepcyjnym i przestrzennym z running_ispo. Tematem łączącym sektor obuwia i ubiorów jest: "funkcjonalność". Dzięki kompleksowej koncepcji, na którą składają się seminaria dla handlowców, dyskusje panelowe oraz prezentacje na żywo we współ-pracy ze stowarzyszenia Deutscher Nordic Walking i Nordic Blading Verband, DNV i spe-cjalistą od nordic walking, Axelem Kieferem, z tematem zostaną zapoznani przede wszystkim handlowcy z branży.

Tobias Gröber, community manager ds. outdoor_ i running_ispo: "Gdy handlowcy z branży będą wieczorem opuszczać tereny targowe, muszą mieć już jasny pogląd na temat running i outdoor oraz różnice pomiędzy nordic walking i walking, muszą wiedzieć jak to funkcjonuje w praktyce oraz jak to można pokazać w sklepie."

"Nordic Fitness Sport Park" łączy w formie "Nordic Walking-Parcours", który rozciągać się będzie poprzez atrium i hale A2 i A3, oba specjalnie wyodrębnione segmenty run-ning_ispo i outdoor_ispo. Nasi partnerzy z przedsiębiorstw produkcyjnych, w celu prze-prowadzenia testów praktycznych, umożliwią handlowcom kontakt z kompetentnymi trene-rami. Ponadto BoulderCup, Nordic Sports Bar, Internet Cafe i der Alpin Berge Trekking-Treff zadbają ponownie o ciekawą rozrywkę o charakterze informacyjnym w duchu outdo-or.
outdoor_ispo camp rozstawi swoje namioty tego lata na parkingu dla pojazdów kempingo-wych za wejściem Ost. Zgłoszenia przyjmuje Tobias Gröber, ispo Project Management, groeber@ispo.com, tel.: +49 89 - 949 20155, fax: +49 89 - 949 20159.

W centrum hali A3 ispo outdoor arena będzie informowała o tematach specyficznych dla branży outdoor. Tutaj będzie można również obejrzeć produkty innowacyjne Outdoor-Sommer 2004, które będą nagradzane w kategoriach tekstylia, obuwie, sprzęt i sprzęt na-grodą "ispo Outdoor Award". Zgłoszenia do udziału w konkursie można składać do piątku 20 czerwca 2003 do: Tobias Gröber, ispo Project Management, Messegelände, D-81823 München, groeber@ispo.com, tel.: +49 89 - 949 20155, fax: +49 89 - 949 20159.

We współpracy z Europejskim Zrzeszeniem Związków Handlowych Branży - FEDAS ispo zorganizuje program dla dużych klientów adresowany do handlowców z USA.
Swój udział w tej międzynarodowej wymianie doświadczeń na najważniejszych targach artykułów sportowych na świecie potwierdzili menedżerowie z trzech największych amery-kańskich sieci handlowych działających w branży outdoor, REI, EMS und Galyan´s, przed-stawicieli sieci handlowych Quest Outdoor, Adventure 16 i Nantahala Outdoor, handlu in-ternetowego altrec.com oraz z ROI - Retailers of the Outdoor Industry. Według własnych danych interesują się oni szczególnie działami przekrojowymi ispo, takimi jak outdo-or_ispo, running_ispo i board_ispo, które w tej formie można zobaczyć wyłącznie w jednym miejscu na świecie; w Monachium na targach ispo.

Kolejny projekt dla wiodących europejskich klientów z branży outdoor (key account) zosta-nie zrealizowany przez firmę Columbia. W ramach tego programu na targach ispo w Mo-nachium będą obecni przedstawiciele takich firm jak Bever, Blacks, Elice Brigham, The Outdoor Group i wielkich domów towarowych takich jak Corte Inglés oraz innych poważ-nych klientów z europejskiego rynku outdoor. Dzięki obu programom dla dużych klientów amerykańscy i europejscy handlowcy z segmentu key accuount będą mieli możliwość za-poznania się na początku sezonu, jeszcze przed różnymi krajowymi i międzynarodowymi spotkaniami handlowymi oraz przede wszystkim przed innymi imprezami targowymi, z no-wościami nie tylko w segmencie outdoor, ale również z trendami rozwoju produktów z działów pokrewnych.

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie