Spektakularna premiera ispo china w Szanghaju | 2005.03.22 |
| Otwarcie ispo china w Szanghaju / fot. ispo |
|
W towarzystwie licznie zgromadzonych dziennikarzy, zwiedzających i wystawców, 14 marca 2005 o godz. 10 czasu lokalnego odbyło się uroczyste otwarcie pierwszej edycji targów ispo china w Szanghaju. Oficjalnej inauguracji dokonał Dyrektor Generalny Targów Monachijskich Manfred Wutzlhofer i tenisista Boris Becker wraz z przedstawicielami chińskich władz, wśród których znaleźli się m.in. Yang Xiaodu, Vice Burmistrz Szanghaju i Honorowy Członek Szanghajskiego Związku Sportowego, Yu Ping, Vice Prezes Chińskiej Izby ds. Promocji i Handlu Międzynarodowego, oraz An Huiming, Vice Prezes Chińskiej Izby Handlowej.
"Profesjonalne targi ispo china kierują rozwój chińskiej gospodarki na właściwe tory", podkreślił Huiming. "Oferta targów i możliwość skorzystania z tak ogromnej platformy wymiany informacji, to wydarzenie, na które od dawna czekaliśmy", dodał Huiming. Azja jest obecnie 3 największym rynkiem sprzętu i odzieży sportowej po USA i Europie. Według Euro Asia Consulting, EAC wartość rynku chińskiego w 2001 wyniosła ponad 25 miliardów USD. Szacuje się, że do 2006 liczba ta wzrośnie do ponad 50 miliardów USD. Zakładany jest zatem ponad 94. procentowy wzrost zaledwie wciągu 5 lat.
Wcześniej brakowało na rynku chińskim rzetelnych informacji na temat wysokiej jakości marek i produktów sportowych. Tak więc ispo china jest pierwszym miejscem spotkań handlowców i profesjonalistów z branży sportowej w rejonie Azji i Pacyfiku.
Po oficjalnym przecięciu wstęgi, zespół baletowy "Beijing Opera" zaprezentował program artystyczny łączący elementy kultury i muzyki azjatyckiej z ostatnimi trendami widocznymi w modzie sportowej.
Również w pierwszym dniu targów Boris Becker przekazał dwie, symboliczne rakiety tenisowe z najnowszej kolekcji "BB by Völkl Tennis" Manfred’owi Wutzlhofer, Dyrektorowi Generalnemu Targów Monachijskich i Yang Xiaodu, Vice Burmistrzowi Szanghaju.
Biorąc pod uwagę liczbę zwiedzających tylko w pierwszym dniu targów (do godz. 14 zarejestrowało się ponad 4 400 osób), organizatorzy z pewnością mogą mówić o sukcesie i ciszyć się z frekwencji. Tłumy zwiedzających i zatłoczone korytarze w hali W1 utwierdziły wystawców w przekonaniu, że są na właściwym miejscu we właściwym czasie. "Federalny Związek Niemieckich Producentów Sprzętu Sportowego BSI popiera inicjatywę Targów Monachijskich. Dzięki targom w Szanghaju zrodziły się nowe możliwości zaprezentowania europejskich marek na jednym z największych rynków świata", skomentowali Prezes BSI Ernst Albert Holzapfel i Dyrektor Zarządzający BSI Siegfried Hoehne. Niemieckie firmy produkcyjne, zaprezentowały swą ofertę na wspólnym stoisku BSI w nadziei na nawiązanie i rozwój kontaktów handlowych z partnerami azjatyckimi. Szanghaj to dla Targów Monachijskich początek ekspansji zagranicznej: po letniej i zimowej edycji w Monachium, targi goszczą w Chinach, a na wrzesień 2005 planowana jest w Moskwie pierwsza edycja ispo Russia.
Więcej na: www.ispochina.com
| powrót
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
|
Sprzęt narciarski 24/25
Porady
|