Twoja ocena | Aktualna ocena |
Oceniamy wszystkie zagadnienia związane z wyciągami na terenie stacji narciarskiej - ich stan, wydajność, nowoczesność, ilość (w tym także ilość kolei krzesełkowych lub gondoli), wygodę i komfort użytkowania
1. Wyciągi i koleje - potencjał i komfort
|
|
|
Pod uwagę bierzemy wszystkie zagadnienia związane z trasami na terenie stacji narciarskiej - łączną długość i zróżnicowanie, długość i szerokość poszczególnych tras, jakość naśnieżania, przygotowanie, oświetlenie
2. Trasy - różnorodność i przygotowanie
|
|
|
W ocenie uwzględniamy wszystkie punkty gastronomiczne leżące na terenie stacji narciarskiej lub w jej bezpośrednim pobliżu - ich ilość i zróżnicowanie, różnorodność menu, wystrój i atmosferę
3. Gastronomia - wybór i jakość
|
|
|
Ocenie podlega dostępność komunikacyjna - jakość dróg dojazdowych, zatłoczenie, oznakowanie dojazdu, a także wielkość parkingów, ich bezpłatne użytkowanie, wielkość oraz komfort parkowania
4. Dojazd i parkowanie
|
|
|
Czy ośrodek narciarski posiada specjalnie wydzielone strefy dla dzieci, przedszkola narciarskie, karuzele i odgrodzone stoki dla najmłodszych, czy posiada dodatkowe atrakcje dla dzieci, czy punkty gastronomiczne są dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, czy infrastruktura na stokach jest zaprojektowana także dla najmłodszych użytkowników (ułatwienia wsiadania na krzesło, osobne bramki dla dzieci), czy w cenniku uwzględnione są zniżki dla rodzin z dziećmi
5. Przyjazność rodzinom z dziećmi
|
|
|
Oceniamy wszystkie zagadnienia związane z bezpieczeństwem - czy trasy są zabezpieczone i dobrze oznakowane, czy krzyżują się z innymi trasami lub wyciągami, czy odpowiednio zabezpieczone są słupy i drzewa przy trasach, ilość i dostępność punktów ratownictwa, czy stoki są patrolowane przez policję
6. Bezpieczeństwo
|
|
|
Oceniamy ogólne wrażenia związane z podejściem do klienta na terenie całej stacji narciarskiej - na wyciągach, w wypożyczalniach i serwisach, w punktach gastronomicznych i parkingach. Czy cena (karnet, gastronomia, dodatkowe atrakcje) odpowiada jakości usług oferowanych na terenie stacji narciarskiej
7. Jakość obsługi
|
|
|
8. Stosunek ceny do oferty
|
|
|
|
|
Proszę przepisać poniższy kod:
|
|
* Twój adres e-mail będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie na potrzeby oceny stacji narciarskich. |