Komentarz producenta: Agresyne, dostarczające na stoku mnóstwo frajdy deski. Fire Arrow 74 EDT wyróżniają się nowoczesnym talkowaniem i uniwersalną talią. Narty, w konstrukcji których zastosowano technologię Torsion EDT.
Opinia testujących: Wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne Fire Arrow 74 sprawiły, że na stoku zabawa była przednia! Za zwinność i płynność jazdy nagrodzone bardzo wysokimi notami.
Testowane długości: 178, 170 cm Promień: 14,5, 16 m Taliowanie: 126-74-109
Nowa narta Fire Arrow 74 EDT XBI CT EDT została zaprojektowana z myślą o wymagających narciarzach poszukujących uniwersalnej i wszechstronnej narty doskonale spisującej się zarówno na przygotowanych trasach jak i poza nimi. Zastosowanie technologii EDT umożliwia maksymalne przenoszenie energii z butów na narty przy zachowaniu odpowiedniej sztywności poprzecznej w skręcie. Jest to możliwe poprzez zastosowanie karbonowej wkładki w górnej części narty, która dodatkowo usztywnia nartę poprzecznie, eliminując ewentualne straty energii pojawiające się przy dynamicznej jeździe w skręcie.
Nowe połączenie wszechstronnego taliowania z konstrukcją dzioba oraz stylistyki Twin Tip. Znakomite narty do jazdy po przygotowanych trasach oraz poza nimi. Zaprojektowane z myślą o młodych narciarzach, którzy lubią wolność i niczym nieskrępowaną zabawę. Narty szczególnie polecane dla doświadczonych i bardzo dobrze jeżdżących narciarzy.
Narty „ Full Cam” zaprojektowane w 100% w technologii „camber” z tradycyjnymi punktami styczności narty ze śniegiem zapewniają doskonałą stabilność przy wysokich prędkościach oraz lepsze przenoszenie energii podczas jazdy na ubitym śniegu. Camber: 8mm Rocker: 0% Punkt styczności ze śniegiem: 100%
Konstrukcja: Full Twin v Active Double Titanium
Wiązanie: N Pro 2S XBI CT WB
Parametry techniczne:
Technologie:
Długość: 156/164/172/180 Promień: 14,5 m /172 Taliowanie: 126-74-109
Narty w technologii Full Cam są zaprojektowane w 100% w technologii Camber z tradycyjnymi punktami styczności narty ze śniegiem. Zapewniają doskonałą stabilność przy wysokich prędkościach oraz lepsze przenoszenie energii podczas jazdy na ubitym śniegu.