Zaskakująco dobre zachowanie w zakręcie. Wymaga użycia niewielkiej siły, ponieważ przeniesienie działa bardzo dobrze i precyzyjnie. Dzieli z powodu swej indywidualności - spotyka się z najwyższym uznaniem jak i zastrzeżeniami
W tylnej części nart, za stopą - cienka i sztywna. Co umożliwia większą kontrolę w fazie końcowej skrętu oraz właściwe ukierunkowanie energii.
W przedniej części - gruba, z bardziej miękkich i komfortowych materiałów.
Taka konstrukcja ułatwia początkową fazę skrętu , narty mają precyzyjniejszy kontakt ze śniegiem Są bardziej komfortowe
Activator
Coraz krótsze narty oraz nowa slalomowa technika jazdy powodują bardzo częstą utratę równowagi narciarza. Activator, czyli elastyczna strefa narty umiejscowiona za płytą powerpulsion, pomaga narciarzowi w utrzymaniu równowagi. Działa jak sprężyna. W pierwszej fazie skrętu Activator kompensuje energię, wychodząc ze skrętu energia jest oddawana i pozwala utrzymać pozycje narciarza w równowadze.
Oversize
Zmieniona, szersza geometria narty. Maksymalna stabilność, komfort i pewność jazdy, szerszy dziób zapewnia szybszą inicjacje skrętu, bardzo dobre prowadzenie w skręcie.
IPS Race TI
System IPS RACE to połączenie konstrukcji Race z płytą TWINPULSION: RACE STRUCTURE Dwa równoległe ramiona idą przez całą długość narty. Siła docisku jest bezpośrednio przekazywana do przednich i tylnych ramion narty. Takie połączenie daje niesamowitą precyzję, trzymanie i ogromną siłę docisku.
TWIN VAS (system tłumienia drgań) to elastomer umiejscowiony pod platformą montażową. Jego zadanie to tłumienie drgań i odbić. Właśnie dlatego jego sztywność jest dopasowana do modelu narty. Index VAS rozciąga się od 70 w grupie nart ACTYS do 100 w grupie nart RACE.