Fischer Brilliant My Mtn -jakość i wygląd to ogromne plusy tego modelu natomiast konstrukcja Sandwich zapewnia skuteczne trzymanie krawędzi na każdym stoku.
PRAWDZIWA INDYWIDUALNOŚĆ DLA KOBIET The Brilliant Selection składa się z elementów które wyróżnią Cię i podkreślą indywidualny charakter wizualny Twoich nart. W dolnej części narty znajduje się miejsce w którym może znaleźć się fotografia kogo tylko chcesz.Wybór zależy od Ciebie to Twoja narta i kropka !!
NIGDY NIE ZMĘCZĄ TWOICH NÓG Specjalna konstrukcja tych nart zapewnia przede wszystkim bardzo lekką wagę ale i również perfekcyjną stabilność.Dzięki temu używanie ich przez cały dzień to czysta przyjemność.
SUPER UCZUCIE JAK MASZ JE POD STOPAMI. Bardzo łatwa w prowadzeniu , lekka i stabilna doskonała praktycznie w każdych warunkach nawet na mocno rozjeżdżonym stoku.Z tymi nartami zawsze czujesz się pewnie.
WAGA LEKKA I TO BEZ KOMPROMISÓW Z własną opatentowaną technologią opracowaną specjalnie do nart z sektora NORDIC, która diametralnie zmniejszenia wagę. Fischer zdecydował się przenieść ową technologię do segmentu nart zjazdowych. Air Tec powoduje redukcję masy rdzenia do 25% przy takiej samej wydajności narty: sprężystość i elastyka pozostaje taka sama.
Materiał lekki może nawet lżejszy. Specjalne wykończenie, frezowanie powierzchni w pełnym wymiarze. To jeszcze bardziej zmniejsza wagę bez wprowadzania jakichkolwiek kompromisów w wydajności.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Women BMP
Technologie opracowane z myślą o kobiecie i jej potrzebach względem sprzętu narciarskiego zebrane w jedną grupę MY STYLE.
On-Piste ROCKER
Z On-Piste ROCKER Fischer do jazdy po przygotowanych stokach, narciarze mogą poczuć niesamowitą łatwość wchodzenia w zakręty bez obawy złapania krawędzi. Nowa geometria narty, bazująca na tradycyjnym kształcie Alpine, zapewnia bardziej harmonijny ruch podczas skrętu, który możesz poczuć. On-Piste ROCKER pozwala na doskonałe trzymanie krawędzi, nie wpływając przy tym na zmniejszanie osiągów i dynamiki: cała krawędź jest w śniegu, gdy jest to właśnie potrzebne, a harmonijny ruch podczas skrętu pozwala oszczędzać siły.