My RANGER 98 z drewnem topoli w rdzeniu zapewnia niską wagę. Doskonale nadaje się zarówno na podejścia jak i zjazd. Doskonały wybór dla chcących czegoś więcej. AirTec Ti zapewnia stabilność i dobry flex.
ŁATWOŚĆ NA PODEJŚCIU. Kobiety sięgające szczytu, dostaną czego chcą. My Ranger 98, wyjątkowo lekkie narty freeride. Unikalna konstrukcja nart pozwoliła na oszczędność w masie desek. Oznacza to oszczędność siły zarówno przy podejściach jak i przy zjeździe.
ZWROTNA W KAŻDYCH WARUNKACH MY RANGER 98, przy swojej szerokość 98 mm, jest doskonałym narzędziem na puch. Niezwykła sterowność narty pozwala na przebycie każdego terenu. Idź po więcej.
NAJLEPSZA STABILNOŚĆ W KAŻDYM TERENIE. Uzyte technologie stanowią o używanej narcie. To technologie są kluczowym czynnikiem wspierającym użytkownika. Sandwich Sidewall Constructon i specjalna geometria sprawia, że żadne podejście nie jest za wysokie a zjazd zbyt stromy. Z tą nartą zapanujesz nad sytuacją.
Wysoko modułowane włókno węglowe. Technologia produkcji opracowana została przez firmę Fischer Advanced Composite Components zajmującą się produkcją i projektowaniem nowych materiałów i części na potrzeby lotnictwa.
Materiał ten stosowany jest wyłącznie w sprzęcie marki Fischer, co czyni je wyjątkowymi. AirCarbon cechuje się bardzo dobrym współczynnikiem tłumienia drgań, dużą elastycznością, wytrzymałością kinetyczną oraz ekstremalnie niską masą. W nartach stosowany jako zewnętrzny płaszcz wzmacniający nośny przenoszący siły narciarza bezpośrednio do krawędzi.
Sintered Bases
Spiekany ślizg zapewnia lepszą chłonność smarów i żywotność konstrukcji.
Women BMP
Technologie opracowane z myślą o kobiecie i jej potrzebach względem sprzętu narciarskiego zebrane w jedną grupę MY STYLE.
Freeski ROCKER
2 do 5 mm, doskonała kontrola i stale zrównoważona inicjacja dla oszczędzania energii narciarza.
Optentowana technologia Aeroshape sprawia, że narta jest lżejsza i dzięki specjalnej konstrukcji rdzenia i powłoki także bardziej stabilna. Oto w jaki sposób narta Fischer Aeroshape oferuje lepszą wydajność w podejściach razem z poprawieniem osiągów w zjazdach.