skionline.plstacje relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

Śnieg w Warszawie

2003.09.20
Od lewej: reprezentanci  <br>Tyrolu Willy Krüger i Peter Vorst, <br>propagator Tyrolu Josef Margreiter,<br> Burton-Top-Rider Gigi Rüf i Ivar Fougstedt <br>Fot. pro.media/weninger
Od lewej: reprezentanci
Tyrolu Willy Krüger i Peter Vorst,
propagator Tyrolu Josef Margreiter,
Burton-Top-Rider Gigi Rüf i Ivar Fougstedt
Fot. pro.media/weninger
Innsbruck/Warszawa (skionline.pl) Austria jako państwo zajmujące czołową pozycję w Alpach, co do sportów zimowych właśnie zaczyna spektakularną kampanię promocyjną wraz z 120 tonami śniegu prosto z tyrolskiego lodowca.
W ubiegłoroczną zimę w Tyrolu nocowało 261.359 gości z Polski. Od 1993 roku liczba noclegów wzrosła o 571 %, podkreśla Josef Margreiter, głównodowodzący akcją promocyjną Tyrolu, przy okazji konferencji prasowej, która miała miejsce w Innsbrucku.

Wraz z rozpoczęciem zimy Tyrol przymierza się do zdobywania kolejnych entuzjastów narciarstwa. Margreiter: " Istnieje ogromny potencjał w państwie, które w nadchodzącej przyszłości stanie się członkiem Unii Europejskiej. Już dziś klienci z Polski znajdują się w pierwszej dziesiątce, a liczba 300.000 jako liczba noclegów turystów z Polskich wydaje się być całkiem realna do zrealizowania.. "Nasi goście z Polski preferują region 5 lodowców Tyrolu, ponieważ miejsca te zapewniają im 100% gwarancję śniegu.

27 i 28 Września 2003, wraz z rozpoczęciem popularnych Targów Turystyki w PKiN rozpocznie się w stolicy Polski tyrolska zima. W dwa dni zostanie wybudowana przez specjalistów z firmy Rass&Dorner trasa narciarska " Wildspitze" o wysokości 14 metrów i długości 50 metrów. Śnieg będzie bezpośrednio przetransportowany z położonego na wysokości 2.800 m n.p.m lodowca Rettenbach.. Wszyscy zainteresowani otrzymają informacje z pierwszej ręki dotyczące możliwości wypoczynku w miejscowościach Marienhof, Brixental, Tiroldorf See & Pians, Tyrol wschodni, St. Anton nad Arlberg, Kitzbühel i srebrnym regionie Schwaz-Pill .

Wstęp dla wszystkich odwiedzających imprezę jest wolny od opłat.

Kilka dni później Tyrol wraca do Polski już jako główny sponsor BURTON WORLD TOUR. Będzie obecny w 14 europejskich miastach, obok Warszawy również w Londynie i Barcelonie. Zamierzeniem jest, aby marka Tyrolu była entuzjastycznie przyjmowana przez docelową grupę młodych entuzjastów snowboardu. Margreiter:" Jako partner Burton`a na tych imprezach możemy skupić uwagę młodych snowboardzistów i skierować ich uwagę na to, co ma do zaoferowania Tyrol".

skionline.pl

skionline.pl

powrót

Zobacz
Stacje: Soelden
Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie

Główny sponsor
Główny ubezpieczyciel imprezy