Po raz kolejny ponad 1500 wystawców z ponad 45 krajów jest oczekiwanych na terenie New Trade Fair w Monachium od Soboty 1-go Lutego do Wtorku 4-go Lutego 2003.
Wystawcy będą prezentowali nowe produkty, innowacje techniczne i najnowsze kolekcje mody pod skrzydłami targów ispo 2003, ale w niezależnych i specjalnie stworzonych targach, tak zwanych Wspólnot Specjalnych. Te targi odzieżowe i ich koncepcja odróżniają się przez specyficzne usługi, indywidualne i międzynarodowe połączenie ekip, unikalne pomysły marketingowe, imprezy i prezentacje, wszystko pod patronatem zimowych targów ispo 2003. Sprzedawcy indywidualni są częścią jednej wspólnoty, w której są w stanie lepiej dotrzeć do klienta
Unikalna koncepcja zapewnia ispo elastyczność w obliczu zmian na rynku. Nowe działy lub specjalne rynki mogą zostać uatrakcyjnione w każdej chwili. Jak, na przykład, w przypadku running ispo, które zapewniało nie tylko siły i potencjał handlowy oraz zapewniało markom nowe oblicze.
Po raz kolejny sportowy akcent zostanie umieszczony na running ispo w pawilonie B1 ispo 2003 wraz z markami sportowymi takimi jak Adidas, Concurve, Ecco, McDavid, Odlo i Zeus lub w crossover na bike ispo z funkcjonalnymi strojami firm takich jak Gore, Ironman, Löffler, Sugoi, Tao Sportswear i Tri.Me, oraz sąsiadującymi firmami Champion, Joma, Kappa i Lotto.
Racket ispo jest również zlokalizowane w pawilonie B1 wraz ze swoimi produktami z działów tenisa, badmintona, squash’a, tenisa stołowego, rzutek i bilarda.
Pawilony B2 i B3 są zarezerwowane dla sportów zimowych, wraz ze ski ispo jako miejsce spotkania międzynarodowego przemysłu narciarskiego. Nowinki produkcyjne prezentowane tam określą trendy na światowym rynku, wiele istotnych impulsów dla tej gałęzi z pewnością nadejdzie z Monachium.
Na ski ispo wytwórnie takie jak Alpina, Atomic, Blizzard, Boeri, Briko, Carrera, Cebe, Dolomite, Dynafit, Dynamic, Dynastar, Elan, Fischer, Fritschi, Head, K2, Kneissl, Lange, Look, Lowa, Marker, Nordica, Rossignol, Salomon, Scott, Stöckli, Tecnica, Uvex, Völkl i Wilson będą prezentowały swoje najnowsze produkty dla sportów górskich, od alpinizmu przez touring, skoki narciarksie, talemark, cross-country, narty do freeride’u i jazdy dowolnej, włączając wiązania, buty narciarskie i wyposażenie do hokeja na lodzie.
Narciarstwo wolne będzie na pewno głównym tematem na sezon zimowy 2002/2003, trend, który ściągnął młodsze pokolenie z powrotem na dwie deski. I jako zamiennik biegania w zimie, narciarstwo X-country jest trendem w sportach wytrzymałościowych, który z pewnością się odznaczy. Ten trend jest również punktem skupienia multisportwych zawodów "Szybko Poprzez Zimę", które odbędą się w niedzielę 2-go Lutego 2003 w atrium. Podążając za wyzwaniami konkursów w narciarstwie X-country, snowshoeing, nordic walking and trail running disciplines "Noc społeczności" ski i running ispo zapewni każdemu możliwość do zregenerowania się duchowo.
Zwycięzcy nowiuteńkich "European Ski Awords" (Europejskich nagród narciarskich) mogą być zobaczeni na podium w środku pawilonie B3. Ta nagroda za innowacje na sezon zimowy 2002/2003 zostanie przyznana po raz pierwszy, w kategoriach: sprzęt, wiązania, buty narciarskie, odzież i specjalna. Kryteriami dla międzynarodowego jury są funkcjonalność i jakość technologii, innowacje, projekt i łatwość w użyciu.
Na fitness ispo w pawilonie B4 sprzedawcy, włączając marki takie jak Aicon, Bremshey, Compex, Hammer Sport, Horizon, Icon, Kettler, Polar, Reebok i Simex będą pokazywali głównym tematem najnowszy sprzęt do fitness’u, odżywki sportowe i odzież. Solidność jest nadal głównym tematem wśród wystawców w tym roku.
Zwycięzcy "Nagrody zawodów akademickich" będą również zaprezentowani na fitness ispo. Wraz z Akademią Techniczną w Monachium ispo sponsoruje tą nagrodą po raz drugi starając się promować i wspierać rozwój technologii sportowej. Te międzynarodowe zawody naświetlają innowacje techniczne w czterech kategoriach: zdrowia, powszechnych sportów, sportów profesjonalnych i badań. Nagrody przyznawane są dla nowych rozwiązań w wyposażeniu sportowym oraz materiałów łączących innowacje i systematyczność z praktycznymi zastosowaniami.
Outdoor ispo będą prezentowane w pawilonach B5 i B6. Plany są znakomite, zaprezentowane zostaną wszystkie światowe marki outdoor’owe.
Pawilon B5 skupi się na sprzęcie i butach, zaprezentują się firmy Arc´teryx, Austrialpin, Beal, Berghaus, Black Diamond, Camp, Edelrid, Fusalp, Garmont, Grivel, Jack Wolfskin, Lanex, La Sportiva, Lowe Alpine, Mammut, Marmot, Meindl, Merrel, Mountain Hardwear, Osprey, Patagonia, Petzl, roc´teryx, Royal Robbins, Salewa, Scarpa, Stubai, Tatonika, Ternua, Vibram, Victorinox, i inne, równie dobre jak Brytyjskie Stowarzyszenie Przemysłu Outdoor’owego (OIA).
Wieża wspinaczkowa Lowe Alpine z najprawdziwszego lodu będzie sercem pawilonu B5, gdzie goście targów mogą przetestować najnowszy sprzęt i własne umiejętności wraz z profesjonalnymi alpinistami lodowymi. Nowinki zimy outdoor’owej są prezentowane w sąsiadującej "Ispo Outdoor Arena" przedstawiającej zwycięzców nagród Ispo Outdoor w kategoriach tekstyli, obuwia, sprzętu i akcesoriów.
Z firmami takimi jak Columbia, Eider, Fjällräven, Lafuma, Ludwig Maul, Nike ACG, Peak Performance, Regatta, Schöffel, Sprayway, Sunrise, Tenson, The North Face, VauDe, Wild Roses i W.L. Gore, pawilon B6 skupił się na odzieży praktycznej i funkcjonalnej. I po raz pierwszy "Skandynawska grupa Outdoor’owa" zostanie rozmieszczona wzdłuż nowo zaprojektowanym "Bulwarze Skandynawskim", wraz ze swoimi partnerami: Craft of Scandinavia, Dale of Norway, Haglöfs, Hestra, Icebug, Mover, Primus, Recco, Reima i Silva.
Także zlokalizowana w pawilonie B6 jest "DAV Info Area", tam Niemieckie Towarzystwo Alpinistyczne informuje o ważnych tematach dotyczących sportów outdoor. "DAV Info Area" jest też sceną tradycyjnego pokazy mody outdoor. Pokaz ukazuje rynkowi żywy obraz najnowszych kolekcji zimowych na sezon 2003/2004. Innym niezmiennym wydarzeniem cechującym "DAV Info Area" są zawody we wspinaczce. Cała społeczność outdoor spotka się na "outdoor_ispo Community Night" w hali wspinaczkowej DAV w Thalkirchen w Niedzielę 2-go Lutego 2003.
Skateowy, surfingowy i snowboardowy świat jest zebrany w pawilonach od A1 do A3 na board ispo. Wśród nazw z pawilonu A1 są: Bonfire, Burton, Dainese, Elan, Emery, Flow, Head Snowboards, Killerloop, Nidecker, Nitro, Original Sin, Oxygen, Sessions, SP United i Volcom, skutecznie udowadniając, że każda kolejna deska jest lepsza.
Pawilon A2 zapewnia przestrzeń zarówno dla producentów deskorolek, i odzieży, takich marek, jak: Aveal, Black Fly´s, Carhartt, Clae, Da Kine, DC Shoes, Eastpak, Emerica, Etnies, Globe i Shorty´s.
Tutaj, na ispo sound squat tworzy się prawdziwy wzorzec boarder’a, łączący ściśle ze sobą sport, styl życia, muzykę i kulturę młodzieżową. Goście nie tylko dla kupna oglądają tutaj najnowsze i najbardziej popularne produkty, kolekcje i tematy, oraz trendy w muzyce hip-hop, będące częścią tejże branży, mogą oni podglądnąć wiele pomysłów i impulsów dla unikalnej prezentacji tego segmentu w swych sklepach.
Pawilon A3 jest obszarem międzynarodowego przemysłu surfingowego. I producenci, tacy jak: Billabong, Chiemsee, Fanatic, Oakley, Ocean Pacific, O´Neill, Oxbow, Protest, Rip Curl, Rusty, Quiksilver, US 40 i Vans są na fali po raz kolejny. Indywidualne trendy w modzie zostaną wystawione dla handlu na pokazie mody Boardsportu w pawilonie A3.
"ispo DuPont BrandNew" po raz kolejny zapewni przemysłowi sportowemu siły witalne oferując młodym i kreatywnym markom nagrody, tym razem już po raz siódmy. Już od dawna liczne prądy i trendy zaczynały tutaj swą drogę. Alprausch, jeden z grupy zwycięzców z roku 2002 będzie teraz uczestniczył w ispo winter 03 ze swoim własnym stoiskiem.
Fashion catwalk zapewnia markom odzieżowym zwycięstwa wraz ze sceną do prezentacji swych kolekcji.
Sportswear ispo będzie prezentować najnowsze kolekcje zimowe w pawilonach A4, A5 i A6. Takie marki odzieży sportowej jak Aesse, Alaska Sport Dress, Anzi Besson, Atomic Skiwear, Australian by L´Alpina, Belfe, Biting, Bogner Fire and Ice, Brugi, Cacao, Campagnolo, Chervo, Colle, Colmar, Conte of Florence, Degree 7, Descente, Dubin, Eider, Eisbär, Ellesse, Emmegi, Eska, Essence, Geo Spirit, Goldwin, H2O, Head, H-Duvillard, Helly Hansen, Kaipa Canyon, Killtec, Killy, K-Way, Luhta, Mäser, MDC, Medico, Meeting, Mexx Sport, Mistral, Moser, Napapijri, Nevica, Oswald Schneider, Phenix, Reusch, Rossignol Skiwear, Russell, Skila, S.Oliver Sports, SOS, Sportalm, Spyder, Superga, Taubert, Think Pink, Tonini, Völkl Skiwear, Vuarnet oraz Ziener będą wystawiać ubiory narciarskie na sezon zimowy 2003/2004 we wszystkich trzech halach.
Textrends ispo i przedsiębiorstwa 3M, Hilltex, Meryl, Prym Fashion i Schoeller zostały połączone w hali A6. Rozwój w tej dziedzinie przedprodukcji prowadzi do utworzenia wielu prądów w wyposażeniu sportowym i przemyśle odzieżowym. Pawilon A6 jest również sceną codziennych pokazów mody narciarskiej. Pokaz mody free-ride’owej, który skupia się funkcjonalności strojów, ma miejsce w pawilonie A5.
Sportswear ispo oferuje najświeższe i aktualne informacje o nurtach i trendach, wraz z partnerami takimi jak IDEAS, międzynarodowa wystawa projektantów sportów aktywnych, WGSM Colour Forum, Worth Global Style Network i paryskim instytutem trendów Promostyl może przewidzieć style i zapatrywania nadchodzącego sezonu.
Specjalne społeczności kids’ ispo i women ispo zostały zintegrowane na całym obszarze targów, ze względu na ich rosnące znaczenie. Stowarzyszenie konsumentów Intersport i Sport 2000 są reprezentowane w pawilonie B0, z kolei Stowarzyszenie Fairplay jest zlokalizowane w pawilonie B1. Grupy międzynarodowe mają swoje pokazy w pawilonie C2, gdzie mogą być znalezione produkty techniczne wystawione do handlu i wyposażenie obsługi narciarskiej.
Ispo winter 2003 będą oficjalnie otwarte podczas "Nocy Dobroczynności Ispo" w pierwszy wieczór imprezy, w Sobotę 1-go Lutego 2003, prezentowanej przez Włochy w ICM. Włochy są państwem partnerskim ispo, i tego wieczoru, maestro slalomu Alberto Tomba zostanie uhonorowany pucharem Ispo.
|