- rekordowa ilość odwiedzających osób (ponad 50.000) - większe zróżnicowanie narodowości wśród wystawców i zwiedzających - wyniki wstępnego przeglądu wystawców i zwiedzających sugerują zawarciem wielu owocnych kontraktów
W pierwszy dzień targów było ich ponad 70%. Zanotowano szczególny wzrost zainteresowania osób z Europy wschodniej. 1584 wystawców z 46 krajów (2001: 1545 wystawców z 40 krajów).
Nowy podział na poszczególne grupy, jaki został pierwszy raz wprowadzony na ISPO zima. Lepiej dopasowuje się do odpowiednich segmentów rynku. W sumie 14 grup, z których największym zainteresowaniem cieszyły się ski_ispo, board_ispo, outdoor_ispo, style_ispo, women´s_ispo and textrends_ispo.
Według badań niezależnego instytutu badania rynku, wystawcy i zwiedzający targi goście wynieśli z tej imprezy wiele pozytywnych wrażeń. Producenci i dystrybutorzy pokładają również wiele nadziei w zawartych na targach kontraktach.
Najważniejszym celem wystawców bylo zawieranie nowych i utrzymywanie już istniejących stosunków w interesach jak również przygotowanie "gruntu" pod przyszłe interesy. Zwiedzający natomiast byli bardzo zainteresowani co dzieje się w branży i szukali nowych produktów.
Prawie wszyscy odwiedzający targi ocenili je pozytywnie. Najlepsze opinie wyrażali oni o szerokim zakresie produktów, jasnym ich układzie w segmentach i o różnorodności wystawców. Ci ostatni natomiast, równie dobrze podsumowując targi, dali najwyższe noty za jakość obsługi wystawców i duże zróżnicowanie narodowościowe zwiedzających.
Dla polepszenia jakości obsługi klienta została wprowadzona karta członkowska ispocard(R). Liczba jej użytkowników szybko rosła, gdyż umożliwiała skorzystania z wielu dodatkowych usług i zniżek. W ciągu 4 miesięcy, pozyskano ponad 6.200 członków. Jest to ogromne poparcie dla targów ispo.
Całą działalność ispo wspierał także, na bieżąco aktualizowany, serwis online. Według statystyk, prawie co sekundę była uzupełniana przez wystawców strona internetowa www.ispo.com. 84% z nich wystawiło noty dobre i bardzo dobre tej usłudze.
Zawody "ispo Flow Invitational" i "Eastpak soul skate invitational" rozegrane na żywo w halach board_ispo zapewniły sporo emocji i były dobrym uzupełnieniem poważnych rozmów o interesach.
ispo lato 02 będzie 57 edycją Międzynarodowych Targów Sprzętu i Mody Sportowej, która będzie się odbywać od soboty 3 sierpnia do wtorku 6 sierpnia 2002 roku, tradycyjnie już w Nowym Monachijskim Centrum Handlowym.
Wypowiedzi na temat ispo zima 02:
"Jesteśmy bardzo zadowoleni i uważamy, że dobroczynna noc ispo była dobrym początkiem targów. Gala światowego sportu, potwierdziła mocną pozycję ispo, jako miejsce spotkań sektora sportowego." Martin Kössler, Export Manager, Haglöfs
"To jest niewiarygodne jak wielkim zainteresowaniem cieszyło się nasze stoisko. Targi były dla nas ogromnym sukcesem, szczególnie jeśli chodzi o kontakty z zagranicznymi sprzedawcami. Rozmawialiśmy głównie z specjalistami z branży outdoor, którzy wyrazili ogromne zainteresowanie naszą marką ACG. Zainteresowanie ze strony mediów, szczególnie tych zagranicznych, było także wielkie. Naszym celem było wejście na rynek outdoor i w tym przypadku ispo było udanym, pierwszym krokiem." Lindsay Hayes, General Manager, Nike ACG
"Jesteśmy niezmiernie usatysfakcjonowani z przebiegu targów. Odwiedziło nas wiele osób z róznych krajów. Istotnie, ispo staje się coraz bardziej międzynarodową imprezą. Nasi goście pochodzili z wszystkich ważnych rynków, takich jak Wielka Brytania, Francja, Belgia i Holandia, a odpowiedź Rosji była zaskakująco pozytywna. Oczywiście ispo było imprezą, która umożliwiła pozyskanie nowych klientów, jak również podtrzymanie dobrych stosunków z dotychczasowymi. Szczególnie dla naszego młodego oddziału Klepper." Peter Schöffel, Managing Partner, Schöffel Sportbekleidung GmbH
"Jesteśmy zadowoleni z organizacji ispo. Mieliśmy wielu gości, co więcej byli oni tymi właściwymi. Targi upewniły nas, że powinniśmy rozwijać naszą ofertę i na następnym ispo powiększyć nasze stoisko z jeszcze nowszymi technologiami." Reiner Schramm, Managing Director, HTM Deutschland
"Jako dostawca snowboardów z grupy HTM, Head Snowboard ma już ustabilizowaną pozycję w drugim sezonie jako jeden z głównych dostawców w tym sektorze. Ta edycja ispo udowodniła, że mamy pewną sytuację na rynku we wszystkich kategoriach." Klaus Thurner, Division Manager
|