skionline.plsprzęt relacje Wyślij link znajomemu Wydrukuj Dodaj komentarz

ISPO DuPont BrandNew Awards

2003.02.02
fot. J.Ciszak
fot. J.Ciszak
Trzeba być odważnym, by zaproponować nowy brand na tak ustabilizowanym rynku, jakim jest narciarski hard wear. Przebicie się nowej marki do końcowego klienta, wśród tylu renomowanych producentów, graniczy niemalże z cudem. Tymczasem Francuzi spod znaku ZAG liczą na swój szczęśliwy dzień. Ich odwaga zyskała uznanie w oczach Jury dorocznej nagrody dla nowych marek - ISPO BrandNew Award.
Francuzi oczywiście reklamują swoją nartę, jako ideał do wszystkiego. Ma być znakomita zarówno na trasie, jak i poza nią. Czasem takie romantyczne podejście ma ożywczy wpływ na całą branżę. Oby tak było i tym razem. ZAG’owcy odebrali swoją nagrodę przed dwutysięczną publicznością podczas Charity Night i życzymy im, by nie było to ich jedyne 5 minut.

Jacek Trzemżalski

skionline.pl

powrót

Aktualne wiadomości w twojej poczcie!
Jeżeli chcesz otrzymywać cotygodniowy,
bezpłatny narciarski serwis informacyjny skionline.pl
dopisz się do naszego newslettera.


Relacja

zobacz wszystkie galerie